سید محمدطاهاسید محمدطاها، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

محمدطاها هدیه خوب خدا

بدون عنوان

1392/8/5 13:05
نویسنده : بابایی
128 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که فرصت شد وبلاگ عزیز دلمو تقدیم حضورتون کنم کیلومترها از پسر گلم دور هستم چون با مامانش شیراز پیش خاله وحیده و مامان و بابا بزرگا و عمه و دایی و عمو و... خلاصه پیش همه دوستداراشه... آره سید محمدطاها شیرازه و من تهران سر کار دلم خیلی براش تنگ شده و دائم عکس و فیلمشو میبینم....نشنیده بگیرین که یواشکی باهاش حرف هم میزنم... پسر گلم... نفس بابا و....خلاصه لحظه شماری میکنم چهارشنبه بیاد برم شیراز.....خجالت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lخاله ملیحه
18 شهریور 92 17:22
پس خاله ملیحه چی


سلام خاله ملیحه همین که کهنه های منو .... آره دیگه دست گلت درد نکنه ایشالله تو عروسیت...
خاله فاطمه
19 شهریور 92 8:31
آخی. بمیرم الهی بابای مهربون. ورودتون رو به جمع نی نی وبلاگی ها تبریک می گم و امیدوارم زودتر چشمت به دیدن کوچولوت و همسرت روشن بشه.


ممنون امیدوارم شما هم لحظه هاتون در کنار عزیزانتون طلایی باشه .بازم به ما سر بزنید.