سید محمدطاهاسید محمدطاها، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

محمدطاها هدیه خوب خدا

تولد یک ماهگی

1392/8/5 13:05
نویسنده : بابایی
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم، تولدت یک ماهگیت مبارک، امیدم نمیدونی با حضورت تو قلب و خاطرمون چه شور و حالی به زندگی ما دادی، همیشه از خدا میخوام این هدیه قشنگ و خیلی دوست داشتنی رو به همه زوج هایی که منتظر حضور یه نی نی کوچولو تو زندگیشون هستند تقدیم کنه و شیرینی زندگیشونو صدچندان کنه... امروز دهمین روزیه که نتونستم ببینمت و خیلی خیلی دلتنگت شدم... قشنگم قول میدم حتما به امید خدا پنج شنبه کنارتون باشم........... راستی امروز رفتم برای مهد کودک کپی شناسنامتو دادم که وقتی اومدی به امید خدا با امیرعلی با هم برین مهد .... به امید اون روز خیلی دوستت دارم امیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ملیحه
24 شهریور 92 16:43
سلام عزیز دل خاله تولد یک ماهگی مبارک دلم برات یه ذره شده


سلام خاله ملیح منم دلم برات تنگ شده، کهنه ها صدات میکنن زود بیا پیشم که دارم بزرگ میشم برم تهرون... دوست دارم خاله